Klachtenprocedure
Klachtenprocedure Provier Vastgoedadviseurs BV
Bij onze dienstverlening stellen wij alles in het werk om elke klant op een professionele manier, met de hoogst mogelijke standaarden en naar tevredenheid te helpen. Wij streven voortdurend naar een optimale kwaliteit. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening verzoeken wij u uw klacht bij ons kenbaar te maken. Alleen dan kunnen wij trachten om een passende oplossing te vinden. Bovendien kunnen wij hierdoor onze dienstverlening aan u en andere klanten verbeteren. Voor het indienen van klachten hanteren wij onderstaande procedure. Alle ingediende klachten worden op gelijk wijze behandeld.
I Schriftelijk uw klacht indienen
Uw klacht dient schriftelijk en helder gemotiveerd ingediend te worden. Voor zover nodig kunt u, om uw klacht te verduidelijken, relevante kopieën en documenten bijsluiten. Anoniem ingediende klachten worden niet in behandeling genomen. Uw klacht kunt u per post of per e-mail indienen:
Provier Vastgoedadviseurs BV
Abe Lenstra boulevard 4
8448 JB Heerenveen
info@provier.nl
II Procedure
Binnen een week na ontvangst van uw klacht sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. In deze bevestiging wordt u geïnformeerd over het moment waarop de klacht naar verwachting is beoordeeld. Het kan zijn dat de behandelaar u tijdens de behandeling van uw klacht om nadere informatie of een toelichting op uw klacht vraagt. Zo nodig raadpleegt de behandelaar deskundigen of hoort de behandelaar betrokkenen. Na behandeling van de klacht ontvangt u een inhoudelijke gemotiveerde reactie. Wij streven er naar dat uw klacht binnen 25 dagen na ontvangst is behandeld en u bent geïnformeerd omtrent de beoordeling van de klacht. Vanwege de complexiteit van dossiers of de beschikbaarheid van personen kan het zijn dat deze termijn niet haalbaar is. U wordt in dat geval geïnformeerd omtrent de voortgang.
III Nadat uw klacht is behandeld
Wij doen er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Indien u tevreden bent met de door ons aangedragen oplossing, beschouwen wij de klacht als afgehandeld. Indien u zich echter niet kunt vinden in de reactie of u heeft klachten over de afwikkeling, dan kunt u de klacht voorleggen aan het Nederlands Arbitrage Instituut te Rotterdam. Ook kunnen partijen gezamenlijk een onafhankelijk bindend adviseur benoemen, welke de klacht zal beoordelen.